ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო მაგისტრალის ახალქალაქის მონაკვეთი “საქართველოსა” და “აზერბაიჯანის რკინიგზის” ექსპერტებმა ერთობლივად შეამოწმეს გამტარუნარიანობის, საბალანსო შესაძლებლობების, და ასევე სატვირთო მატარებლების მასის დასადგენად.
30 ოქტომბერს, ბაქოში ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზა ოფიციალურად გაიხსნა. რკინიგზის ახალქალაქის ნაწილი მნიშვნელოვანია, რადგან სატვირთო ვაგონები აქ უნდა შეიცვალოს და გადაეწყოს ევროპულ სტანდარტებზე.
ბაქო-თბილისი-ყარსის დერეფნით ამ ეტაპზე მხოლოდ სატვირთო მატარებელი იმოძრავებს. უცნობია, როდის იქნება შესაძლებელი მგზავრთა გადაყვანა.
Latest posts by ანნა ტანდარიანი (see all)
- ქალები შუშის ჭერქვეშ - 25/03/2021
- “ქალების სრულყოფილების ფორმულა” - 24/03/2021
- ქალთა შრომითი ურთიერთობები და გენდერული როლები - 12/03/2021